Snackelisnack.

Go' kväll! 
Sitter nu och snackar med Amanda, Jojo och Jonatan. Haha jag orkar inte mina och Jonatans konversationer. <3 
Känns jättegött att jag har hela helgen planerad! Imorgon bär det av till Jojo direkt efter skolan, tjejkväll på centan igen och så. På lördag ska jag på massage, lunch hos mormor, in till stan för att hitta skor till mig då mina gått sönder och även det sista som jag ska köpa till Amanda. HAr redan planerat hennes julklapp! :D (Som ja, är väldigt sen) 
Sen på söndag åker jag upp o träffa min emobuddy (Jonatan) dock orkar jag inte åka hem till honom så det blir Kristianstad. Trolol. Det kommer säkert ställas in, nån av oss kommer inte orka haha...
Men ja, nu ska jag kolla 4 avsnittet av PLL! :D
Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback