Uhh...

Jag har inget att säga så egentligen.
Vet faktiskt inte vad jag ska säga.
Jag har ju dansat i showgruppen A-girls i 2 år nu tror jag, innan var vi bara en vanlig showjazz grupp. 
Vi alla i gruppen har fått mejl om att A-girls inte kommer att finnas längre. Eller jo, finnas kommer vi. Vi kommer att vara med på shower som vår danslärare vill ha med oss i. Som reklam alltså.
Så nu blir det inga träningar eller någonting i veckan med A-girls. Om det inte är shower.
Detta gör mig ganska ledsen då dans har hjälpt mig så himla mycket genom allting, framför allt min grupp.
Nu kommer jag stå utan träningar med mina underbara vänner.
Jag hade tänkt börja på ragga/dancehall till hösten och jag vill inte bara träna en gång i veckan. Så nu sätter jag igång och kollar efter andra stilar jag också är intresserad av. Har lust att typ sätta mig i ett hörn att gråta, för tanken på att det här nu kommer vara över är ufhrjgkweofk jobbig.
Och kommer jag träffa Jojo lika ofta nu? Det är så jävla skönt att träffa henne mitt i veckan för då får jag snacka av mig och hon får också det och sedan går vi båda in i salen och gör vad vi älskar mest i hela världen.
Usch, nu ska jag gå och göra te, sätta mig och kolla på PLL och glömma bort omvärlden.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback