Uhm, jaha... :o

Haha, vaknat och ätit och nu har jag inte en jävla aning om vad jag ska göra. Ska kanske ta bilder, bara för skojs skull (isåfall kanske de kommer upp här) eller så ska jag kolla PLL eller någon film. Omg, jag har verkligen ingen aning haha.
Ska kolla busstider till imorgon i alla fall, eftersom jag ska träffa Alexandra! :) 
 
Sååå, nu har jag gjort det haha. På torsdag ska jag med mamma till banken tror jag, och om jag inte ska det så åker jag till Wilma en stund. Sen är jag förmodligen hos Jojo hela helgen, får komma bort från allt igen! :) 
Jätteskönt, tack. <3 
Men vi hörs senare, så får vi se vad jag kom på att göra! Puss
/ S

Kommentarer
Anonym säger:

Vilken av er var med i evahle.se blogg vars historia hon skrev om, skriv till min mail då.

Svar: Jag har mailat dig. / Soxxi
rockqueens.blogg.se

2013-05-30 | 09:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback