Vad händer idag?

Godmorgon! 
Vaknade för typ 45 min sen och har bara suttit och chillat vid datorn, försöker uppdatera min mobil till iOS 7, vissa säger att det suger och vissa säger tvärtom. Och många säger att man kan ändra tillbaka till iOS 6.1.3 sen.
Idag ska jag åka och handla nya skor till mig med mamma och sen ska jag hem till min morbror och vara barnvakt åt mina kusiner då min morbror och hans fru ska på nån fest nere i byn! :) 
Så jag ska sova över där, passa underbaringarna och tjäna goa pengar! 
 
Igår köpte jag ett klädesplagg, för endast 30spänn på eBay utan frakt! Så när jag får hem det så får ni bild på det och även länk till vad det var. Men tänkte behålla det som en liten hemlighet tills dess ehehe. ;) 
Ha en bra dag!
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback