Home sweet home.

Hej vänner! 
Kom hem för typ 20 minuter sen, blev hemskjutsad av min morbror och lillkusinen. :) 
Tjänade goa pengar, ehehe. :3 Känner mig lagom rik.... Eller något haha! 
Idag ska min familj åka och träffa Debbie och Joakim och bowla med dem och My i min klass (och dansgrupp) ska också komma dit, då vi snackade imorse och hon inte hade något och göra. Så hon ska med, kulkul! 
Vi ska äta på kinarestaurang efteråt också, hur mumsigt är inte det?!!?!?! Bästa jag vet! 
Sen ikväll ska jag bara chilla, ska förmodligen skypa med en från typ New York eller något, eheh. c:
Vi hörs! 
Kommer inte att uppdatera från mobilen eftersom det inte funkar för nya uppdateringen...
/ S
Min bild. ©
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback