Nu tar det slut. För ett tag.

Denna gången är jag seriös med att jag behöver en bloggpaus.
Igår fick jag veta grejer på BUP och efter det känner jag mig som den ensammaste personen på världen, för INGEN förstår hur jag känner nu. Seriöst ingen. Och det tar kål på mig och jag ångrar att jag berättade för dem jag berättade för. Det var flera stycken, ingen förstår. Eller så bryr man sig bara inte.
Jag är så less på allting nu, jag är less på att inte få vara hemma själv, nte få åka bussen själv eller ens gå ut sjävl. Jag är trött på allt och jag orkar inte med bloggen. Jag vet inte hur länge jag kommer klara av att hålla mig borta men allt suger nu och allt kan dra åt helvete.
Vi hörs.
/ S
 

Kommentarer
Anonym säger:

Tala ut underbara sötaste tjej. Du klart det! Stay strong



- tjejen som bet dig hos Anna Karin som saknar dig enormt <3

2013-09-29 | 20:31:31
Jag säger:

Ditt bloggande är saknat. Hoppas allt är ok

2013-11-07 | 17:34:42
Nathalie säger:

Åh vad tråkigt att du känner såhär :/ kämpa på!

hoppas det är bättre nu :)

2015-01-17 | 12:37:57
Bloggadress: http://www.nathaliepelz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback