Min vante är trasig, typ.

Hejhej!
Har lunchrast nu, försökte få Madde eller Jojo att uppdatera, men of course not. -.-
Såg även att Alexandra kommenterade igen & svar på din fråga: jag tror inte det är lönt om vi har bloggträff för vår blog är inte så stor. Men vi/jag (beror på om alla kan) kan ju åka och träffa dig privat, i Malmö då. Om du vill. :)
Nästa lektion är SO, då har vi geografi. Ser faktiskt fram emot den för vi ska börja på en ny grej. :) Vi skulle börjat med det igår men då gick brandlarmet och när vi fick komma in igen så var lektionen slut.
Men vi hörs sen när jag kommer hem (runt 15.20 tror jag) och då ska jag lägga upp svar på den kommentaren som jag inte irkade svara på genom mobilen. Och anledningen till att jag inte orkar det är att i mobilen blev det as störiga tecken och sånt på kommentaren. x)
Men vi hörs!
Puss / S

Och btw, min vante har typ gått sönder lite och jag hittar ingen sax på denna skitskolan. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback