Come a little closer..

Godmorgon! 
Studiedag idag wiho, sitter och lyssnar på Bring Me The Horizon (as usual lol) och fixar mig samtidigt. Blekte håret igen igårkväll och jag hade planerat att färga det lila idag, men det blir inte av. Hatar när mitt hår är slitet så färgar nog i helgen eller nästa vecka istället, när håret 'mår lite bättre' haha.
Och jag tar ju hand om mitt hår bra så i veckan kommer det ju bli hårinpackning, inget plattande eller fönande och nashi argan olja efter varje gång jag duschat! Och sen när det är lila kommer det inte slita lika hårt. :) 
Men vi får se när det blir! 
Hörs sen, för måste bli klar innan jag ska till bussen. Ska till Jonte ju, hihi. :3 
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback