Flingor & film.

God morgon! 
Sitter i sängen nu och äter lite frukost, flingor som vanligt. Har sån lust att kolla på nån riktigt tjejig film, om ni förstår vad jag menar? Men jag vet ingen bra, kollar ju inte på sånt haha.. :( 
Så ni kan väl kommentera någon som jag kan kolla på senare idag? :D 
 
Försökte komma upp så jag kunde gå till skolan, men så fort jag satte mig upp i sängen så kände jag en våg av illamående komma över mig och huvudet dunkade som in i! Så det blev ingen skola.
Vill vara frisk imorgon så jag kan träffa Jonte men vi får väl se hur det blir.. :( 
Vi hörs sen, ska kolla på Nikita nu, har typ 1 avsnitt kvar!! 
/ S
OM EN VECKA LÄMNAR JAG FAMILJEN BAKOM MIG OCH ÅKER TILL VÄRMLAND.
Bilden är från instagram, därför det är vitt på sidorna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback