Hey ho let's go!

God morgon! 
Måndag idag eheh, börjar  10 då. mysigt faktiskt, fast måste ta bussen klockan 9...
Har ju haft veckans band på måndagar och har glömt det hela sommaren, hinner inte fixa det nu så ni får det nästa vecka istället! *påminn mig* 
Idag efter skolan så åker jag direkt till gustav efter skolan och träffar Sanna en stund innan jag drar hem.
 Blekte mitt hår igårkväll, vet inte om jag ska bleka det en gång till eller bara färga lila över det bruna. Det ska gå. (tro mig, eheh jag läser på) 
Vi får se! Dock är mitt hår extremt fläckigt och på vissa ställen platinablondt och sen typ brun/oranget.... 
Menmen haha! 
Men vi hörs senare, puss! 
/ S
 Resultatet, holy tits.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback