Sjuk.

Hej människor! 
Sitter i min säng, nyss tagit en alvedon och suger på en halstablett. Min kära pojkvän har smittat mig huehuee... 
MEN HUR KAN MAN LÅTA BLI ATT PUSSA PÅ HONOM EGENTLIGEN?! 

Eheh, anyways. Ska försöka komma igång med bloggningen igen. När jag mår bättre ska jag även försöka fixa klart intervjun med Andy, det tog mig typ 2-3 timmar att skriva ner 4.51 minuter, så det lär ju ta tid. Och sen jag fick lämna in min dator har jag inte orkat fortsätta, men ska göra det när jag blir frisk! Orkar liksom inte sitta och koncentrera mig på det nu.... 
Ska kolla på Nikita och så nu, sen kanske läsa lite. Måste ju underhålla mig när jag inte har något att göra..
Sen ska jag höra med en polare om han vill träffas imorgon om jag är frisk då! :) 
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback