Joxxi is in da house!

TJENARE! 

Nu är Jojo hemma hos mig och vi ska fixa oss eftersom vi ska hem till mina kusiner sen och fira Tyras 4års kalas! 
Ska ta med min systemkamera så vi kan fota lite och så, så får ni se bilder senare! Nu ska jag gå och klä på mig andra kläder så nu får Jojo skriva lite! 
/ S <3 
 
Yoo :)
Nu sitter jag hemma hos Soffi <3 och ska snart få mitt hår plattat ;D Just nu ser mitt hår ut som ett fågelbo, för jag han inte föna det innan bussen gick :/ Men men. Jag ändrade "Vreckansbild" till "veckans bilder" för att jag och Sofia och jag tyckte det blev bättre om man tog lite fler bilder ;) så det kommer komma upp olika många varje vecka på fredagar, sen kommer veckans band på måndagar. 
Men nu så måste jag fixa mitt hår ;) 
/J <3


Kommentarer
Evah - En av Karlstads största bloggar säger:

Vilken härlig bild. :D

2013-02-23 | 17:56:41
Bloggadress: http://evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback