Ögon, näsa, mun, tutti, frutti, navel, pung.

Gick och sa så hela tiden när jag gick i tvåan, alla tyckte det var skitkul. 

Men ja, hej! 
Madde sitter och läser någon Julia tidning på mitt golv, jag har inte läst Julia tidning på... Jag vet inte hur länge. xD 
Vi ska snart bädda och göra i ordning så vi slipper göra det senare, dock är jag redan skittrött. 
Måste gå och dricka snart, döööööör av törst haha. :( 
Imorgon åker jag in till Malmö för att träffa Jojo och en annan person där. Vi har grejer att prata ut om och så, så jag hoppas att det går bra.
Men vi hörs imorgon! 
Puss & godnatt / S
 
Bild från i december när jag fortfarande hade mitt röda hår (som dock var urtvättat o såg brunt ut och hade en fin utväxt xD) sen typ 2 veckor senare så färgade jag det svart. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback