Har faktiskt kul i skolan.

Har faktiskt kul i min nya skola jämfört med den andra, så jag har inte tid/orkar inte uppdatera från mobilen. Har vänner, både tjejer och killar. Det hade jag i och för sig på Spången också men här är det annorlunda. Gillar faktiskt min klass, hela skolans elver faktiskt. Looove it. 
Men eh ja, mår dåligt idag också. Kallsvettats hela dagen, känts som att mitt huvud skulle sprängts osv. Så ska bara vila nu, tagit alvedon och varit hos sjukgymnasten då mitt knä är dåligt igen.
Ikväll ska jag ut och gå med Ebba, längesen! :) 
Men vi hörs! 
/ S
 

Kommentarer
Emma säger:

Fan vad jag gillar er blogg, jag vet inte, den är så ärlig och lagom lixom? Kan man förklara det så? Aja, gillar den iaf ;)

2013-09-02 | 18:43:32
Bloggadress: http://misspersson.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback