Smink, hår & naglar.

Ni vet ju att jag och Jojo har kategorierna smink, hår och naglar, ellerhur? Jag har uppdaterat på både sminket och naglarna men inget med håret. ._.
Tänkte göra lite med håret idag, men mitt hår färgar av sig så lätt nu så orkade inte. Satt och tänkte vad jag kunde göra för naglar men kom inte på något. Och sen satte jag mig och gjorde 6 olika sminkningar tror jag, blev inte nöjd med någon av dem haha. :( 
Så istället var jag duktig och ställde mig och tvättade alla sminkborstar jag använder! Det behövdes, man ska ju tvätta dem regelbundet egeentligen men jag är bra på att slarva haha...
Ska nog kolla någon film eller något och käka lite chilinötter. Antingen hörs vi sen eller så hörs vi imorgon, om inte ikväll så sov gott allihopa! :D 
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback