Trött som fasen.

God morgon! 
Somnade inte förrän halv 1 igår. Har börjat få svårt för att somna, sover dåligt och börjar vakna tidigt igen. Även om jag går på min sömnmedicin... Menmen, bara att le och se glad ut antar jag! 
Vi har såna dexter energy grejs hemma hehe, snor nog det. För har ju typ inte pengar, så kan inte köpa energidricka... 
Ska försöka uppdatera så bra som möjligt denna veckan, men ikväll har jag sång lektion, imorgon har jag dans, torsdag har jag 2 pass dans och på fredag åker jag till Värmland. Som pricken över i:et har jag en läxa också. :|
Fast den är ganska lätt och bör gå fort, men vi får ju se! 
Men vi hörs, ska gå och fixa det sista inför skolan. :) 
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback