10 saker ni inte visste om mig

10 NYA SAKER NI INTE VISSTE OM MIG / M
1. Jag älskar min lillasyster mer än allt annat, kan prata med henne om allt <3
2. Jag älskar jeans mer än mjukisbyxor faktiskt, kan typ sova med mina jeans.. har faktiskt gjort det ett antal gånger... 
3. Jag har nästan alltid hoodie på mig :D
4. Min lillasyster brukar sova inne hos mig 
5. Jag har en rutin på morgonen så jag måste vara fixad och så tills klockan 7, sen äter jag frukost o tittar på tv resten av morgonen lol
6. Jag älskar att kramas, kramar vem som helst typ om jag känner för det. 
7. Vissa dagar är jag såhär: Touch me and you'll die.
8. Jag har börjat träna på gym. 
9. Jag snackar med min hund som om hon va en människa :D lille walpen
10. Har bara ett få antal personer som jag faktiskt litar på, på riktigt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback