DAMPDAMPDAMP.

Jag får damp. På riktigt typ.
Har gjort en video där jag visar hur jag sminkar mig och så eftersom jag blivit tillfrågad att göra det.
Redigerade as bra och så och sedan skulle jag ladda upp skiten till youtube. Så stängdes hela programmet ner och jag hade inte sparat den. Så jag började om igen liksom, sparade allt och skulle publicera den sen igen och det la av igen. Fick sån damp. Så gick in på youtube och skulle ladda upp videon där ifrån istället men då var videon i fel videoformat och jag har inte en jävla aning om hur man fixar det. Gah damp.
/ S
 
As gammal bild från instagram.

Kommentarer
Juliana Andersson säger:

Jätte fin blogg tjejer, keep it up! ni alla är jätte söta! Frågestund pågår på bloggen just nu, så det är bara att spamma med så mycket frågor ni vill! kram <3

2013-04-05 | 22:27:03
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Juliana.A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback