Eftersom...

Eftersom jag faktiskt ansträngt mig nu med mina läxor så tänker jag gå ner och duscha, göra te till mig själv och sedan sätta mig och kolla på film.
Snackade nyss med Sara på skype, så himla härlig tjej alltså! :D 
-innan jag snackade med henne gjorde jag läxor-
Vet inte om jag ska till skolan imorgon eller inte, mår ju fortfarande inte bra, min huvudvärk blir bara värre.
Det är därför jag bestämt mig för att sätta mig och glo på film sen. xd 
Om jag stannar hemma imorgon så ska jag måla mina naglar och förmodligen kolla om Grey's anatomy säsongerna, så jag gör något vettigt. Och ska även försöka sova också.
Men hoppas att jag kan gå till skolan, för då betyder ju det att jag är frisk och att jag är frisk på släktkalaset på lördag! 
Imorgon fyller lillskiten år också, men vi hörs! 
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback