Har inlägg tidsinställa

YO!
Sov inte alls bra inatt, jag vaknade inte en enda gång men jag drömde extremt obehagliga drömmar hela natten, så sov helt oroligt. :( 
Men men, får väl hoppas att det går över någon gång längre fram.
Idag har jag ett inlägg tidsinställt till 12:00 och ett till 19:00 så glöm inte att checka in då! :D
Och såg innan att besöksrekorded höjdes ännu mer efter att jag hade gått och lagt mig, tack så sjukt mycket!<3

Nu ska jag fixa det sista inför skolan och sen gå och möta Madde, vi hörs i eftermiddag! :D 
/ S

Kommentarer
Evah - En av Karlstads största bloggar säger:

Jobbigt att inte kunna sova. :(

SVAR: Hehe vad roligt. :D
Detta är bara några få riktlinjer man kan tänka på. Om en del stämmer in har du säkert bra självkänsla, för det finns ju mycket mer än det jag tog med. :)

2013-04-11 | 11:23:49
Bloggadress: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback