Hårprodukter

Tänkte skriva ett inlägg om vad jag använder för hårprodukter osv! 
Och även tipsa om vilken sida ni kan köpa bra hårprodukter på med bra priser också! ;) (klicka på ordet hårprodukter för att komma till hemsidan)
Jag använder PROFFS hårspray och g2b's hårspray som luktar hallon, luktar sååå gott hihi! Jag älskar båda två, min g2b är nästan slut för är så kär i den! :$ Flaskan är röd och har en rosa kork!
Sen använder jag L'oreal paris värmespray som har rosa flaska. Den använder jag inte bara när jag ska platta håret och så, haha helt ärligt så gör jag aldrig det! På morgonen när jag fixat håret och om jag inte plattat det långa så sprayar jag varmespray i handen, gnuggar och sen tar jag i det i håret och låter det torka av sig själv. Gjorde så förut sen slutade jag. Jag började nu igen för 2 dagar sen och jag skojar inte, skillnaden är ENORM! 
Sen använder jag Head and shoulders schampo då jag hade mjäll innan och jag har fortfarande lite. Och jag använder L'oreal paris hårinpackning, vet inte riktigt vad den heter. Men burken är typ... Vit. Lol mycket hjälp haha. Kan ta foto någon annan dag på det! Sen använder jag något balsam ibland också som vi har hemma, har ingen aning om vilket märke eller så.
Men jag bleker och färger ju mitt hår väldigt mycekt just nu och mitt hår är faktiskt i jättebra skick för att torteras så mycket, på grund av produkterna jag använder. :) 
Många använder kanske samma märke på allt, men jag mixar och har mig, hihi! 
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback