HEMMA.

PEEPZ. JAG ÄR HEMMA. JAG ÄR HEMMA.
Har sån fet migrän igen. Åh dö. 
Oh well. Sitter och dör typ över bilderna som kom upp innan, sååå snygga hihi. 
Imorgon har vi ju studiedag så ikväll kanske jag ska till Viktoria och sova där, vet inte riktigt. Beror på migrän och hur mycket jag orkar och så. 
Ska även se om jag hinner fixa mina naglar, måste fila och måla om dom haha.. Ska bara orka också.. ;) 
 
Har också tänkt på det här; är jag typ den enda som inte ska ut o supa o festa imorgon när det är valborg? xd
-kommer nog inte ens bli utsläppt från huset- förlåt Amanda by the way för att jag härmar dig med binestreck, text, bindestreck. Blev så kär i det. xd
 
Men ja, see ya peepz. c: 
/ S
Gjorde denna gif'sen i skolan innan imorse på "hålan" haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback