Joakim Berg och Julia Dahlberg Nilsson

Asssåååå.. Ja. Det går runt på sjukt mycket bloggar nu och framför allt på facebook om Joakim (Jockiboi) Bergs och Julia Dahlberg Nilssons förhållande. Folk twistar sanningen så idiotiskt mycket. 
Julia är inte 13-14 och Joakim är inte 28-29. Julia är 97a och är 15-16 och sen vet jag inte hur gammal Joakim är, läste det någonstans men jag kommer inte ihåg vad det är.
För det första, dom har inget olagligt förhållande. De är kära, låt dom vara kära utan att ni ska komma och hoppa på dom! 
Kärlek har ingen åldersgräns (enligt mig) och ålder är bara en siffra. Jag själv tycker att dom är överdrivet söta tillsammans. Jag har aldrig varit ett fan av Jockiboi men jag har aldrig heller tyckt illa om honom. Att han och Julia nu gått ut med sitt förhållande gör att jag har sån fet respekt för honom. Han står upp för att dom är tillsammans och han skäms inte för det, vilket är riktigt bra. 
Så sluta kränka ner på dom två. Ni verkar inte ha någon aning om hur det är att vara kär.
/ S
 

Kommentarer
Anonym säger:

vadå gått ut med deras förhållande? dom är ju inte tsm? dom tog en puss/hångel bild bara?

Svar: Han skrev en status för nån dag sen, där han skrev om deras förhållande. Försökte leta upp den för att visa vad han skrev, men kunde inte hitta den, tror han tog bort den. Han fick extremt mycket hat på den. Och det står överallt att dom är tillsammans, men om dom nu inte är det så sorry. :)
rockqueens.blogg.se

2013-04-09 | 16:45:55
bexollila. säger:

Kul att ni vill vara med och lycka till :D

2013-04-09 | 17:50:49
Bloggadress: http://www.nattstad.se/bexollila
bexollila. säger:

vinnarna av dagens blogg är dragna, blev det du eller inte? Ny chans uppe direkt - http://www.nattstad.se/bexollila?id=7874440

2013-04-09 | 18:16:59
Bloggadress: http://www.nattstad.se/bexollila
Janna säger:

Neej? Ta fan reda på fakta innan du skriver något. Joakim är tillsammans med en tjej som heter Jonna, som han dessutom var tillsammans med när han och Julia tog kyssbilden!!!

Svar: Jag förstår inte varför han då skrev en status om han och Julia? :/ Men om det nu är så som du säger så ja, jag vet inte
rockqueens.blogg.se

2013-04-09 | 20:53:15
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Jannas
Anonym säger:

Haha shit dom är inte tillsammans, herregud dom ljuger bara för uppmärksamhet. Julia skrev till och med på sin blogg att dom hade sex trots att dom från början sa att det BARA var en puss, sen tog hon bort inlägget typ direkt. Bara uppmärksamhet, inget annat. Dessutom var Jocke tillsammans med en annan tjej när bilden togs, och det gör både honom och Julia till riktigt dåliga personer.

Svar: Okej, då vet jag! Tack för informationen då, trodde att dom var tillsammans, haha..
rockqueens.blogg.se

2013-04-09 | 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback