Ni suger, ok.

Madde & Jojo. Ni suger fucking kuk på att uppdatera. :) 
Men skitsamma, jag har ju haft egen blogg innan så jag tror att jag klarar av att blogga ändå och hålla er underrättade! ;) 
Om drygt en halvtimme ska jag kolla på Tonårsbossen med mamma på tv3. Haha, tyckte att det verkade helt intressant, vill se hur alla kommer ha hand om ekonomin. xd 
Själv är jag ganska bra, när det gäller min egna ekonomi. Inte familjens! 
Ska göra te sen med ett ton honung i (eller i alla fall den honung som finns kvar...) och sen vet jag inte vad jag ska göra efter tonårsbossen. Beror på hur trött jag är så går jag kanske och lägger mig, men ligger vaken ett tag. Eller så gör jag något annat. xD 
Jag har ingen aning. Men nu ska jag spamma Madde och Jojo på kik och dampa lite på dom så att dom tror att jag är sur, hihi.
Puss / S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback