Så var mina planer förstörda...

Hej! 
Jojo åkte hem för typ en timme sen tror jag, eller något sånt i alla fall. Hade tänkt fråga om någon ville träffas typ eller något men så kom jag på att jag låg efter i engelskan & svenskan och att jag har fysik. Svenskan kan jag inte göra för min bok är i skolan men engelskan håller jag på med just nu. Ska göra den tills det är middag sen efter middagen blir det fysik eftersom vi har prov på onsdag, i magnetism. Och jag suger på det. Fysik har aldrig heller varit ett av mina bästa ämnen så ja, måste få upp betyget. I alla fall försöka.
På vårt fysikprov förra terminen fck jag C, fysikprovet om ellära denna terminen fick jag D så nu på magnetism vill jag helst ha C eller B så jag stannar på mitt C haha...
Men nu ska jag återgå till engelskan, vi hörs! 
/ S
 
Jag trotsade kylan idag och var ute i shorts o så. Haha, kallt, men värt det. Jag vill ha sommar nuuuu! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback