Sofias spellista <3

Hej alla söta <3
 
Tack så mycket för att ni hjälpte oss att få besöks rekord igår <3 Som sofia sa även om siffran är låg är vi jätteglade <3
 
Jag orkar inte att vara sjuk just nu... Missar allt för mycket i skolan.. Nu skaa jag bomba mig själv med glass, te, och musik från sofias AWSOME spellista <3  Nu MÅSTE jag bli frisk!!! Annars kommer jag få en pizza i huvudet av Sanna på fredag ;) Det blir nog inte så kul xD så nu får förkyldningen försvinna!!!
Någon som är intereserad av att få en förkyldning?! Jag skickar den direkt om det är någon som vill ha den ;)
 
/J
 

Kommentarer
Tovvsan säger:

SÖÖT BLOGG :33
CHECKA MIN?

2013-04-10 | 15:20:50
Bloggadress: http://www.tovvsan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback