Tycker det är riktigt skämmigt..

Tja! 
Så detta blir inlägget om JB som jag snackade om innan! ;) 
Jo typ alla vet ju nu att han är på Believe Tour nu och så. Tre av mina kompisar var på showen i Danmark och väldigt många på den i Stockholm. Det gick ju runt på nyheterna att Justin var TVÅ timmar sen? Asså wut?
Jag tänkte; men visst, det var en gång. Det är okej.
Sen berättade min kompis för mig att han var 2 TIMMAR försenad i Danmark. Och vet ni varför? Han ville inte börja spela när det fortfarande var ljust ute. 
Assså wuuuut? Men hallå. Det börjar bli sommare, KLART DET ÄR LJUST UTE 19.30.

Sen var han ju sen på konserten igår också, asså jag orkar inte. Hört att det var många som buade, och ärligt talat så hade jag också gjort det, även om jag var Belieber. För liksom, hallå. 2 timmar sen för att man inte vill spela när det är ljust ute? 
 
Jag kommer säkert få mycket hat nu för att folk kommer tycka att det är ett hatinlägg om Justin Bieber, men jag tycker det är så. Hade något av mina favoritband varit så sena på en spelning av en sån anledning så hade jag buat. För det tycker jag inte att det är värt.
Vi hörs, puss.
/ S

Kommentarer
Jennifer säger:

Jag var där första dagen .. Och han var inte försenad! Han skulle komma vid 22, så du menar att han kom kl. 24 igår? :o

Svar: Jaha, haha. Jag såg i alla fall att någon skrev att han skulle komma 8 i Sthlm men kom vid 22 istället, men om 22 nu var rätt tid så ursäkta mig! Han var sen i Danmark iaf
rockqueens.blogg.se

2013-04-24 | 12:01:46
Bloggadress: http://jennifermssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback