21 sanningar om mig.

1. Jag är beroende av tuggummin.
2. Jag är för det mesta snäll & visare respekt.
3. Jag bryr mig om mina vänner, deras vänner osv haha.. 
4. Jag förlåter för lätt. 
5. Jag har faktiskt gillat Justin Bieber.
6. Jag har fler vänner där Jojo bor än vad jag har här hemma. 
7. Det finns ingen som förstår mig på samma sätt som Jojo gör. 
8. Jag har glömt ta bild på mitt 'nya' rum och visa er.... 
9. Coca cola är den bästa drickan någonsing. 
10. Smink har typ blivit mitt liv huehe. 
11. Jag vill flytta utomlands när jag gått ut gymnasiet. 
12. Jag älskar att dansa
13. Jag har sett 8 band live, tror jag. Och ska se ett till i december. 
14. Om en vecka åker jag till Värmland! :D
15. Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker. 
16. När jag var typ 7-9 läste jag en bok per dag ungefär. 
17. Jag älskar att spara pengar och hatar att slösa dem. 
18. Sminkvideos på youtube har blivit en sysselsättning för mig. (att kolla på dem) 
19. Australien, England och USA är land jag vill åka till. Speciellt England, London. (igen)
20. Jag är en bandwhore. :D 
21. Jag har dålig fantasi, därför det är så dåliga sanningar.... 
/ S
 
 

Kommentarer
Marcus säger:

Väldigt sexig bild! :-D

2013-09-01 | 11:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback