Mina fina inköp från Ullared <3

Jag är lite latare än sofia så allt hamna på samma bild ist ;)
Jag köpte (uppe från vänster):
En ny skolväska, 11 mappar till skolan, en sådan lapp man sätter på sin resväska, snusklubbor ;), pistagenötter <3, handuk som rengör på något sätt xD, klämmor, tuggumi, pennor, blyerts pennor, block, 3 ansikts masker, blush (kom inte på vad det hette på svenska xD), eye primer, kajal, body spray, hår spray, cupcake saker, 6 bollar till Jaina, ett tuggben till jaina, blush borste, två tröjor, två par idrottsbyxor, sport bh, och hörlurar!
 
Jag tror jag fick med allt xD haaha hoppas det <3 Om ni vill ha en närmare titt på något är det bara att säga till <3
/J

Kommentarer
Myra- Sjuk i bulimi säger:

Fina grejor!

Jag söker folk som vill göra ett länkbyte.. Skriv om du är intresserad!

Kram

2013-08-12 | 00:14:35
Bloggadress: http://bulimidepp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback