Olika åsikter.

Som ni alla vet har alla i hela världen olika åsikter! 
Nån tycker det enda och nån tycker det andra, men just nu tänker jag på en grej.
Har sett på flera bloggar att folk inte förstår sig på folk (till exempel Jojo) som tar flera månader på sig att göra en bloggdesign. Dock har jag märkt att dem bloggarna OFTA ändrar bloggar... Och jag måste säga uhuhu, är jag den enda som ogillar när folk byter design hela tiden? .__.
Kan ju också säga att Jojo tar flera månader på sig för att hon är en perfektionist, asså verkligen. Hon kan göra en hel design som är skitfin, och då jobbar hon med den helt från grunden. Och minsta lilla fel typ så gör hon typ om hela, för hon bill att den ska vara helt perfekt! 
Till exempel har hon redan börjat med designen som kommer upp i vinter/jul... Och jag lovar er, den kommer inte ha ett enda jävla fel. xD 
Men som sagt får ni ha era åsikt, säg gärna vad ni tycker! Tycker ni om när folk ändrar desginer ofta? Hur lång tid tar ni på er när ni gör en ny design? 
/ S & J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback