4-års kalas!

Yo! 
 
Är hemma från mina kusiner nu, eller ja, varit det ett tag. Men kollat på melodifestivalen med familjen och Jojo och sen har jag, mamma och Jojo sjungit singstar. Heheh, jag suger.... 
Vi tog inte med oss min kamera för att jag hade migrän, medicinen hade inte börjat hjälpa så jag orkade inte. Men vi tog lite kort med mobilen! Lägger upp någon bild från idag imorgon istället, för orkar inte föra över från mobilen till datorn och orkar inte blogga från mobilen. Gillar inte blogg.se appen. xD 
Men nu ska jag kolla på en film och Jojo ska skypa med Lilleman, Filip och Pontus, Tror det är dom hon snackar med  i alla fall. Hehe... 
Men vi hörs! <3 
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback