Hej på er :]

Hej,
Jag kom hem från skolan  ungefär för en timme sedan. Och då hade mamma börjat sortera i min garderob, tror att det slutade med att jag har en tredjedel av min garderob kvar haha xD
Och nu är min garderob redo för en vår och sommar garderob <3 YEY <3
 
Men jag har inga läxor till imorgon så jag ska bara ta det lugnt och chilla <3 YEY ;D
Åhh! Just det! Nu kom jag på, på fysiken i skolan idag hissade jag upp mig själv till taket haha! Gud vad kul det var! Min kompis Emma F hon hade min mobil och tog lite foton! Jag ska visa när jag var uppe i luften! Ska bara hitta bilden först haha
 
/J
haha ser ut som jag har blöja xD

Kommentarer
♣ Ida - Hon som föddes med LKG säger:

har testat nå liknade :p

2013-02-28 | 19:05:36
Bloggadress: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback