Plugg....

Bu! 

Sitter just nu hemma i soffan med en kopp varmchoklad och en cupcake från igår, gud så god! *.* 
Hehe, ska äta och dricka upp och sedan blir det plugg. Matte och tyska. Ligger flera kapitel efter i matten, hehe. Och har glosor i tyskan. :p 
Sen ikväll drar jag in till Malmö för att dansa, saknar min bestis festis. :( Menmen, får ju träffa henne ikväll! :D 
Så tänkte skriva hur ni kan göra egen varm choklad då jag inte använder mjölk och oboy, haha. Hope you enjoy it. ;)
/ S
 
Du behöver: 
Kakao, socker, mjölk, visp, kopp och kastrull.

Börja med att fylla koppen med mjölk, så mycket du vill ha. Häll sedan i det i kastrullen, ha plattan på högsta värmen. Sedan tar du 1 msk kakao och häller i och vispar. Sedan när du vill häller du i två 2 msk socker. Och vispar. Sen när du tycker det är varmt nog häller du bara i det i din kopp och om du vill kan du hälla i mini marshmallows eller spraya spraygrädde! :D 
Tar bara 5 min!
Alltså, för varje kopp du tar tar du 1 msk kakao och 2 socker. Beror givetvis på hur stora/små koppar ni har också, men så kör vi här hemma i alla fall! :) 
 
Vet att ni är avundsjuka. ;) 

Kommentarer
Amanda Westberg säger:

Avundsjuk ju.. Jag ville också ha muffin, varm choklad och rena händer :(

Svar: Kom då skitunge :3
rockqueens.blogg.se

2013-02-27 | 15:50:23
Bloggadress: http://amandaisabellaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback