Tjenixen

Hej alla :)
 
nu har jag varit hemma i ca 3 timmar, var helt slut efter skollan för jag hade inte ätit så mycket i skolan... Och det är ingen god mat i skolan denna veckan.. :/ 
Imorgon är det skola igen sen hem och kanske plugga, och sen klockan 18.00 sticker jag till självförsvar! Hoppas på att det blir lite styrka och kondination, det behöver jag. Nu när jag dansar så mycket så blir jag lätt anfådd. Och jag får lätt onti i armar och ben och mage för att jag är så pass otränad.... Sen är jag SÅÅÅÅÅÅÅ ovig!!! OMG, jag borde ju vara vig eftersom jag har dansat så mycket, men nej! haha, får nog se till att fixa det xD
 
Det är typ lite mer än en månad till min födelsedag OMG!!!!! Jag kan knappt vänta! Det ska bli så kul :D :D Jag har önskat mig en systemkamera och baksaker, men jag vet inte om jag kommer få det :/ aja <3
 
Puss Puss
/J
Bild på mig och Sofia från i sommras när vi var och campa med vår husvagn! <3 Minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback