YO

Tjeeena alla ! Ja, nu ska jag äntligen skriva min presentation!! Applåder!! Men jag har varit borta och så. Sen igår så hände det lite saker som jag inte orkar ta upp här så därför har jag inte skrivit innan. Fast jag skiter i det nu och skriver ändå även om jag inte är på topp humör eller så. Men skitsamma livet går vidare.

Jag heter då Madeleine men brukar kallas för Madde, jag använder Mooxii som sånt "kändisnamn" haha.. Jag är då 13 år och fyller 14 den 18 augusti. Jag bor i samma lilla byhåla som Sofia. Det finns inte mycket att göra där så när jag har tid och så åker jag helst in till Malmö eller så. Jag går på ridning på onsdagar på MCR. Jag är också intresserad av trav och farfar och pappa har hästar inne på Jägersro travbana.
Musik är det bästa som finns och mina favoritband är främst Guns N' Roses och All Time Low. Jag älskar också Green Day, Alice Cooper, The Rolling Stones, Aerosmith, Nirvana m.m. Jag kommer att ha veckans låtar då jag kommer att välja ut någon låt som jag gillar och länka den. Det kommer mellan 3-4 låtar varje vecka beror på om jag har tid att välja någon och så. Får väl också visa några nya bilder eftersom att den på headern är typ ett halvår gammalt! Hoppas ni kommer att gilla mina inlägg och så! Ha det gött ! Ni får en bilden på världens finaste All Time Low! Glömde att nämna att jag är helt obsessed with The Vampire Diaries! Hade 2500 bilder på min mobil innan.. 2000 va på TVD såå japp, see yahh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback