Yo

Hej alla söta!
 
Just nu sitter jag och snackar med några vänner på skype och känner mig almänt dålig.. I slutet på förra veckan hade jag så ont i halsen att jag knappt kunde svälja. Men sen gick det över (efter jag hade druckit massa coca cola haha) och då trodde jag att det var över. Men i går tror jag det var så började jag känna mig dålig igen. Och när jag vaknade imorse, eller klockan hav ett (upps), så mådde jag skit dåligt. Men det är bättre nu men jag känner att en huvudvärk är på ingång...
 
Idag skulle jag och mamma och shoppa. Och jag skulle försöka tvinga henne att gå till Emporia, för det är ju precis bredvid Malmö Arena, där det är Melodifestivalen imorgon. OCH DANNY ÄR DÄR NU!!! Så jag ville dit för att se om man kunde få en glimt av alla artister. Men såklartr börjar jag bli sjuk! ATTANS!
Men men, om jag mår bättre imorgon så kanske jag kan åka in morgon, vem vet! ^^ (Hoppas det)
 
Men nu ska jag gå och leta upp "veckans bild"
Puss så länge
/J
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback