Detta ska bli intressant. :D

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
The Storm

2. Kommer du komma långt i livet?
God Bless You

3. Hur ser dina vänner dig?
Scene three - Stomach tied in knots

4. Kommer du gifta dig?
World's end

5. Vad är ditt livs themesong?
For Baltimore

6. Vad e ditt livshistoria?
Make me wanna die - acoustic version

7. Hur är skolan för dig?
Ritual

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Witness the addiction

9. Hur kommer imorgon vara?
The plot to bomb the Panhandle

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Rebel Love Song

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
New Religion

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Hey Mister

13. Hur är det med ditt liv?
Scene four - Don't you ever forget about me 

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Let love bleed red

15. Hur ser världen på dig?
All my heart

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
F.E.A.R Transmission 3: As war fades

17. Vad tycker dina vänner om dig?
A match into water

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Hospital for souls

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
F.E.A.R Final transmission

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Factory girl

21. Kommer jag nånsin ha barn?
With ears to see and eyes to hear

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Cut off your hands

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Better off (alone) 

24. Kommer du få personen du är kär i?
Sleepwalking

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Resurrect the sun

26. Vad är min danssång?
Break your little heart 

27. Vad är några tips till mig?
Make me wanna die - kick ass film version
 
Jag tog min spotify lista "great music" och tryckte på shuffle. Lite roliga svar! ;) 
Ni kan följa min spotify, eller min lista genom att trycka på denna länken, öppna i spotify och trycka på "follow". :) 
Denna listan har nästan bara death core och metalcore låtar. Sen har jag en lista med äldre rock, alltså sleaze osv. :) Säg till om ni vill att jag ska länka den också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback