JAG ÄR HEMMA.

Nu är jag hemma från Lysekil, wiho! :D 
Känns verkligen bra att vara tillbaka hem till min säng haha, sov typ inte alls inatt.
Skulle ju upp halv åtta, somnade halv tre... Kunde verkligen inte sova! 
Svettades som en gnu, och jag vet inte varför. Varje gång jag höll på att somna ryckte jag till och fick typ verkligen panik. Låg och smsade med **han** hela tiden så det var okej. Men jag var så varm, tog av mig min tröja. Fönstret var öppet, tog av mig shortsen jag sover i. Men jag var rädd, vet inte för vad, så jag låg ju under täcket typ hela tiden. Bytte kudde till en kallare osv. Men var fortfarande pissvarm och vaknade hela tiden till av små små panikattacker. Skit störigt! 
Tillslut blev jag så rädd att jag tände lampan vid sängen och 20 minuter senare somnade jag äntligen... 
 
Ska färga om mitt hår idag, det har verkligen blivit skitfult! Hälften grått och blondt och hälften ljuslila, uhm. Nejtack! 
Ska visa bild, ni ser skitstor skillnad från när det var nyfärgat och idag...
/ S
Nyfärgat...
Nu... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback