Mensvärk

Har extremt mensvärk, orkar inte. Dö. Usch. Blö. Kommer dö. Åh.
Ska i alla fall åka och få massage nu och sen ska jag hem till morfar och jobba, snabba cash!
Idag kommer Jojo hem, wiho! :D Sen träffar jag henne imorgon ich är med henne ett bra tag! Funderar på om jag ska ta med båda mina datorer till henne, eftersom jag kan spela sims på den ena och det kan jag inte på skoldatorn. Skoldatorn är min favorit, den är snabboch så. "simsdatorn" är jätteseg osv så spelar bara sims på den, sen bär jag måste lämna skoldatorn i och med att jag ska nyta skola så ska jag återställa hela så den blir bättre.. Hehe, klyddigt det blev! Men skitsamma!
/ S

Detta är så jävla sorgligt, han valde ju själv att ta överdos... (Han harhålltpå med knark sen han var 13.)
Sista meddelandet han skickade till Lea var "Lea, I'm gonna have to leave you this time. I'm gonna miss you and I'm gonna love you forever."
R.I.P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback