10 saker ni inte visste om mig

1. Jag har 1234567890 olika skratt och alla är lika fula och jobbiga.
2. Jag vill bli frisör/stylist och har velat bli det sen jag var 6-7 tror jag 
3. Jag har blivit kär i lösögonfransar och olika hårfärger
4. Jag har KISS skal på mobilen, världens finaste. <3 
5. Jag vill lära känna nya människor
6. Hatare får mig att skratta, dem kan inte krossa mig
7. Imorgon åker jag och kollar på en ny skola, kommer inte säga vilken 
8. Jag överväger att vilja flytta (inte själv  då alltså, men för min skull) 
9. Jag vill ha turkost hår efter det lila
10. Jag vill berätta för alla om depressionen, vad som tillkommit osv men samtidigt inte
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback