Eric Saade konsert <3

 

Hej!
Som ni kanske vet så var jag ju på konsert i fredags!
Jag är ju ett stort Eric Saade fan men jag gillar ju även band som BVB och All time low! Men Eric Saade är alltid
nr 1 ;)
Haha, men konserten var FANTASTISK! Det var knappt något folk där så jag kunde komma nära scenen utan att det skulle bli ett sådant tryck ni vet! Så jag var överlycklig!!!
En lite jobbig sak med allt var att min mobil hade bara ca 80 % hade glömt att ladda den.. Då tänker ni säkert: "men det är jättemycket batteri ju!!" Men min mobil slukar batteri... Speciellt när jag tar bilder och filmar... Så jag hade filmat ca 10-15 min, och efter det hade jag ca 40% kvar..... Och då hade det bara gått typ 20 min.. Så jag fick smått panik! Men jag fick i alla fall några bra bilder <3  ;)
Och innan konserten så hade jag 85 bilder efter konserten hade jag 760... UPPS!!!
Haha
Men om ni tittar ovanför ( ↑ ) så ser ni lite bilder från konserten <3
 
Vi hörs
- J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback