Friiiisk! Typ

Hade migränanfall igår, sov hela dagen typ. Ont i halsen osv. Migränen är över så nu är det bara förkylningrn kvar, men den ska inte stoppa mig!
Idag drar jag in till Malmö (tror jag) och träffar Wilma och/eller så drar vi till mig sen. Imorgon ska jag till BUP och sen ska jag nog va med Ebba. :) På onsdag ska jag träffa Alle och torsdag till fredag sover Wilma hos mig... Sen fredag åker jag till Jojo för att fira sommar och sover väl där... Jesus, fullspäckad vecka.
Haha fixade ögonbrynen idag, fuckade upp det vänstra så målade ögonbrynen, då såg det högra cp ut. Så då fixade jag det.
Så nu får ni en bild på hur det ser ut nu (ganska okej, ska fixa dem mer ikväll när jag inte har smink på överhuvudtaget)
JA, JAG LYFTER PÅ HÖGRA ÖGONBRYNET OCH JA JAG HAR LINNE PÅ MIG OCH INTE BARA BH. 
/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback