Hemma

Vet inte vad som hände med Jojos "jag uppdaterar när vi är på studion!" så nu uppdaterar jag istället. ;) 
Har kommit hem och duschat efter en och en halvtimmes dansträning efter showerna i helgen, sammanlagt fyra shower hehe. :D 
Träningen skulle varit i 2 timmar men vi slutade tidigare. Och som sagt åkte jag in till Malmö och träffade Jojo vid lunch, vi gick runt, jag gick in på Shock och köpte en illrosa slinga till mitt hår och fick även komplimanger om mitt hår. Blev överglad. :D 
Sen gick vi runt lite till i stan, käkade glass och skrattade åt folk. Asså inte på ett elakt sätt, men asså typ där var en transa som typ halvt ramlade och det var skitkul. Och lite annat, sen stack vi och åt på Mc Donald's och sen stack vi till dansstudion. Jojo fick också med sig lite grejer! :D 
Jag dog när vi var inne på skopunkten och DinSko för där fanns sååå många snygga skor som jag vill ha, buhu. :( 
Men ja, nu ska jag hitta på något, vet inte vad haha. Vi hörs! 
/ S
 
-jagorkarintesparabildenochladdauppdenirättstorleksådetfårsecput-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback