Home fucking home.

Yup, ändrade den meningen också. ^
Kom hem för typ en halvtimme sen, åt och nu sitter jag vid datorn. 
Wilma kom till mig innan, vi åkte till Malmö gick till shock och köpte det hon skulle ha. Sen gick vi och mötte upp Ellinor, tog tåget till Emporia och efter att Ellinor köpte lite grejer åkte vi tillbaka till Malmö. Wilma blev hämtad och jag och Ellinor gick runt lite innan jag tog bussen hem.
Haft trevligt idag. :) 
Imorgon kommer Wilma och sover över här, vi ska förmodligen sova på studsmattan, vi får se! ;)
Men vi hörs senare för nu ska jag återgå till att lyssna på Sleeping with sirens. :D 
/ S
 
Kellin Quinns (sångaren i SWS) dotter Copeland, så jävlans söt! <3 
 

Kommentarer
FlizanLizan säger:

Gud vad söt :)

2013-06-24 | 20:45:45
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback