Igår fick jag veta att....

...jag ska ju få pengar för mina betyg! :D 
Mycket mindre pengar än från förra terminen men eftersom jag inte varit i skolan så har ju betygen sänkts. Så 475 kronor är nu mina! :D 
Satte in 400 på sparkontot och 75 till mitt kort så jag kan köpa min korsett i slutet av månaden.
Idag har jag vaknat (skojar bara, har faktiskt inte det) och sen duschat och nu sitter jag i soffan med datorn. Ska inte sminka mig idag för Wilma ska klippa och fixa mig idag. ;) 
Ska ta bussen till Malmö och möta henne så vi kan åka hem till mig sen, klippa och färga hennes hår och klippa mitt hår. Sen blir det Malmö igen! ;) 
Vi hörs senare, har ett tidsinställt inlägg till 11 tror jag och ska gå och tidsinställa ett till 15 nu! :D 
/ S
 
Btw Jojo & Sanna. Jag blev fett sugen på jordnötsringar nu. ): 
*jojos bild* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback