Kill me, just kill me.

Hej peepz.
Lyssnar på The Pretty Reckless - Kill me just nu, Taylors röst...<3<3<3<3<3
Har uppdaterat överdåligt idag och insåg det nu hehe...
Åkte ju till BUP imorse, sen åkte jag hem och stack till bussen med Ebba så drog vi till Malmö. Vi åt på Mc Donald's och senare på ett annat MCD åt vi glass haha. Vi har gått runt i massa butiker, Ebba köpte också en tröja. Riktigt kul hade vi! 
Sen kom vi hem, stack till henne en stund sen gick vi ut och gick och hamnade hemma hos mig. Låg på studsmattan och kastade en boll med Ella, snackat massa och definitivt skrattat mycket! Sen nu är hon och äter och sen ska vi träffas igen.
Försöker överföra 3 videosar från mobilen till datorn men det går inte så bra för mig för min laddningssladd är ju trasig så ja....
Aja, ska fixa det nu, hörs sen! 
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback