Min dag.

Yo.
Är på pisshumör nu, så ska bara skriva snabbt. 
Imorse åkte jag ju till Isa och var där fram tills typ 3 tror jag, inte riktigt säker hur länge det blev. Vi satt och snackade, gick ut, kollade Grey's anatomy, åt och snackade ännu mer. Vi hängde också även tvätt, jag har seriöst aldrig hängt tvätt förut.... Men det gick bra haha. 
Imorgon bär det av till Malmö runt lunchtid, då ska jag möta upp Jojo så ska vi gå runt i stan innan vi har dansträning i två timmar. Vi har 2 timmar måndag, onsdag och torsdag och sen show både lördag och söndag. Kommer dö haha.... 
På fredag ska jag även på studentfest, min kusin tar studenten! :) 
Men vi hörs sen, puss
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback