Myströja inhandlad.

Hej peepz.
Var ju och träffade Alle idag ju, och hennes syrra var också med. :) 
Vi gick runt på valen i dem butiker som fanns där och jag hittade en myströja för bara 50kr! :D 
Inte exakt sån som jag vill ha men den var ju billig, så varför inte? Och den är ändå mysig. :3
Tog några bilder med kameran på den men blixten gick inte upp och jag orkade inte ta nya bilder så fixade ljuset så mycket jag kunde på 2 minuter haha. Hoppas ni står ut! 
I alla fall så fikade vi lite på Espresso house och sedan tog jag bussen mot Malmö för att byta så jag kunde åka hem. Träffade en kille jag inte träffat sen jag var 6 eller något och han är tydligen 23 nu. :o Jävlar vad tiden går fort haha.
Men vi hörs sen för nu ska jag mysa ner mig i min myströja och mjukisbyxor med musik. :3
/ S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback