Restaurang besök + fy skäms på Jojo!

God kväll!
Kom hem för en stund sen efter att ha varit på restaurang med Jojo och hennes familj, ätit god mat osv. Och ja, hem är hem till Jojo nu.
Hon sa till mig att påminna henne om att hon skulle uppdatera bloggen när vi kom till restaurangen, påminner henne när vi är där och då har hon glömt mobilen hemma och jag hade knappt batteri på min mobil längre. Så ja, det blev ju som det blev! 
Har ett inlägg tidsinställt tills imorgon, men bara ett. Vi ska åka redan halv nio in till Malmö för att hämta Ida i vår dansgrupp, så ska vi åka till Helsingborg efter det då vi har show på/i (?) Sundspärlan, tyvärr kostar inträde. Men bor ni i Helsingborg, har lust och betala så kom då runt 12 och 15.30! ;) 
Men nu ska jag packa ner allting som ska med imorgon och sedan ska jag fortsätta redigera videon! Evighetsjobb.....
/ S
 
SEN ÄR DET JU DET HÄR MED STORLEKEN SOM JAG INTE ORKAR BRY MIG OM OKEJ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback