Skäms Sofia, skäms.

Hejhej! 
Idag har uppdateringen varit hemsk, som igår. Bara för att statistiken började bli bra igen..... 
Men iaf, så drog jag till stan innan sen träning med bästa och resten av gruppen. När vi var färdiga gick jag upp till IP och kollade när LdB spelade mot Tyresö. Det var en intressant match. Vår målvakt blev skadad :( Så andra målvakten fick komma in. Aldrig sett henne stå i mål innan hahah... :) 
Men det slutade i alla fall med att det blev 2-2! Dommaren sög btw.. OCH JA, jag kom med på tv, ofrivilligt igen. :( Bollen flög mot mig och min brorsa, jag blev as rädd - skrek att jag skulle dö, och min brorsa försökte fånga den haha.
Nu har jag precis kommit hem, duschat osv! 
Tänkte svara på kommentar också. :) 
/ S
Tack så mycket! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback